Reparatieverzoek

Als er iets kapot is in, of aan uw woning, vragen wij u dit zo snel mogelijk  door te geven, zodat wij het probleem zo spoedig mogelijk kunnen verhelpen. Voor het indienen van een reperatieverzoek kunt u natuurlijk contact met ons opnemen op nummer 0598-451482 en kiezen voor keuze 1. U hoort dan opnieuw een keuzemenu. Hieronder leest u voor welke type storing u welke keuze moet maken. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar Bosma Installatietechniek. U krijgt dan een monteur van Bosma aan de telefoon of u kunt de voicemail inspreken (spreek alstublieft uw telefoonnummer in, alleen dan wordt u teruggebeld). Ook via ons contactformulier kunt u een reparatieverzoek doorgeven.
 

Melden van een CV-storing, glasschade of een verstopping of ander reparatieverzoek. 

Na het bellen met ons algemene telefoonnummer hoort u eerst een keuzemenu. Voor het melden van een storing kiest u keuze 1. Daarna hoort u opnieuw een keuzemenu:

CV-storing

Voor het melden van problemen met uw CV kiest u keuze 1.

Verstoppingen

Heeft u problemen in uw woning die verband houden met een verstopping? Kiest u keuze 2.

Glasschade

Onder glasschade verstaan wij kapotte ramen en/of ramen met scheuren. Lekke isolatieramen vallen niet onder glasschade.
Voor het melden van glasschades kiest u keuze 3.

Overige storingen

Voor alle overige storingen en reparatiemeldingen kiest u keuze 4.

Verandering CV storingen in Hoogezand, Sappemeer, Foxhol en Kropswolde
Met ingang van 1 januari 2019 voert de Energiewacht de onderhoudswerkzaamheden uit aan uw cv-ketel, warmwaterapparatuur en ventilatiesysteem uit. U kunt hiervoor rechtstreeks bellen met de Energiewacht op 088-555 3000. U kunt ook gewoon het algemeen nummer bellen en het menu volgen.


Schimmel

Heeft u last van schimmel in uw huurwoning? Meld dit dan zo spoedig mogelijk bij ons.

Ook adviseren wij om deze folder over schimmel te lezen: Vocht problemen in uw woning. Vaak is schimmel makkelijk te voorkomen door meer te ventileren of anders te stoken.

 

In folder "Wie onderhoudt wat als het om onderhoud gaat?" vindt u alles met betrekking tot reparaties en onderhoud van de woning.

Heeft u na het lezen van de folder toch nog vragen of opmerkingen neemt u dan contact op met de technische dienst van het Groninger Huis. Zij helpen u graag verder.