Betalingsregeling

Hieronder staan de veelgestelde vragen over een betalingsregeling. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Lukt het een keer niet om de huur te betalen? Tref dan een betalingsregeling via 'Mijn Groninger Huis". Lukt het vaker niet om de huur te betalen? Neem dan contact met de afdeling Huurincasso via 0598-451482 keuze 3. We kunnen dan samen kijken wat de oorzaak is en hoe u dit kunt oplossen.

Het is altijd verstandig om contact met ons op te nemen. Een achterstand inlopen kan lastig zijn.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

In uw account kunt u op betalingsregeling klikken. U kunt dan uw termijn betalen door op betalen via iDeal te klikken. U mag de betaling overmaken op NL64 RABO 0357 7461 55 ten name van Groninger Huis. In de omschrijving van de betaling vermeldt u voor welk adres en voor welke termijn u het bedrag overmaakt. We kunnen ook afspreken dat we de betalingstermijnen automatisch incasseren.

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Een betalingsregeling mag uit maximaal 6 termijnen bestaan met een minimumbedrag van € 50,-. Lukt dit niet? Neem dan contact met de afdeling Huurincasso via 0598-451482 keuze 3. Dan kunnen we samen kijken naar een andere oplossing.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Neem hiervoor contact op met de afdeling Huurincasso via 0598-451482 keuze 3. We kunnen dan samen kijken hoe u dit kunt oplossen.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

U mag maximaal één keer per 12 maanden een betalingsregeling aanvragen.