Betalingsregeling

Hieronder staan de veelgestelde vragen over een betalingsregeling. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsboven of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Lukt het een keer niet om de huur te betalen? Tref dan een betalingsregeling via 'Mijn Groninger Huis". Lukt het vaker niet om de huur te betalen? Neem contact met ons op via het contactformulier. We kunnen dan samen kijken wat de oorzaak is en hoe u dit kunt oplossen.

Het is altijd verstandig om contact met ons op te nemen. Een achterstand inlopen kan lastig zijn.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

We kunnen met u afspreken dat we de termijnen automatisch van uw bankrekening afschrijven. Of we spreken af dat u het zelf naar ons overmaakt. Dat kan op 2 manieren:

  • In uw Mijn Groninger Huis account kunt u op betalingsregeling klikken. U betaalt uw termijn door op betalen via iDEAL te klikken.
  • U mag de betaling van de termijnen overmaken op NL64 RABO 0357 7461 55 ten name van Groninger Huis. In de omschrijving van de betaling vermeldt u voor welk adres en voor welke termijn u het bedrag overmaakt.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

U mag maximaal één keer per 12 maanden een betalingsregeling aanvragen.

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Een betalingsregeling mag uit maximaal 6 termijnen bestaan met een minimumbedrag van € 50,-. Lukt dit niet? Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82. Dan kunnen we samen kijken naar een andere oplossing.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar het lukt mij niet de termijnen (op tijd) te betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier. We kunnen dan samen kijken hoe u dit kunt oplossen.