Woningverandering tegen huurverhoging

Hieronder staan de veelgestelde vragen over woningverandering tegen huurverhoging. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Woningverandering tegen huurverhoging

Kunnen jullie een woningverandering voor mij uitvoeren?

Ja, dat is mogelijk tegen betaling. U vraagt een woningverandering aan via Mijn Groninger Huis account. De opzichter maakt een afspraak met u om te beoordelen of het mogelijk is wat u wilt. Als het mogelijk is, ontvangt u van ons een offerte. Dan beslist u of u de verandering wilt laten uitvoeren. Betalen kan op de volgende manieren:

  • betaling ineens
  • betaling in termijnen
  • betaling door middel van huurverhoging

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis

Hoe lang duurt het voor ik iets hoor over mijn woningverandering?

Dat ligt aan het soort woningverandering en wie het gaat uitvoeren. Stel uw vraag aan de opzichter. Die kan u een schatting geven. U bereikt de opzichter via 0598-451482, keuze 4.

Kan ik een extra groep in mijn meterkast krijgen?

Ja, dat is mogelijk tegen betaling. U vraagt een woningverandering aan via Mijn Groninger Huis account of door telefonisch contact met ons op te nemen via 0598-451482, keuze 4. Wij maken dan een afspraak met u om te beoordelen of het mogelijk is wat u wilt. Als het mogelijk is, ontvangt u van ons een offerte. Dan beslist u of u de verandering wilt laten uitvoeren. Betalen kan op de volgende manieren:

  • betaling ineens;
  • betaling in termijnen;
  • betaling door middel van huurverhoging.

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis.

Welke woningveranderingen kan ik bij jullie aanvragen?

Voor elke woningverandering die u wilt uitvoeren, kunt u contact met ons opnemen. Wij beoordelen dan uw aanvraag en geven aan of u de werkzaamheden zelf kunt uitvoeren of dat dit door een bedrijf moet worden gedaan. U neemt contact met ons op via 0598-451482, keuze 4 of via info@groningerhuis.nl.

Ik wil graag dubbelglas in mijn woning. Waar kan ik dat aanvragen?

Het aanbrengen van isolerende maatregelen, zoals dubbelglas, gebeurt vaak tijdens groot onderhoud. Kunt u hier niet op wachten? Dan kunt u dubbelglas aanvragen via Mijn Groninger Huis account. De opzichter maakt dan een afspraak met u. Daarna krijgt u van ons een offerte. In de offerte staat wat het plaatsen van dubbelglas kost en hoe u kunt betalen. Dan beslist u of u dubbelglas wilt laten plaatsen. Betalen kan op verschillende manieren:

  • betaling ineens
  • betaling in termijnen
  • betaling door middel van huurverhoging

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis

Kunnen jullie een tweede toilet in mijn woning plaatsen?

U kunt een tweede toilet aanvragen via Mijn Groninger Huis account. De opzichter maakt dan een afspraak met u om te beoordelen of een tweede toilet mogelijk is in uw woning. Als het mogelijk is, krijgt u van ons een offerte. In de offerte staat wat het plaatsen van een tweede toiliet kost en hoe u kunt betalen. Dan beslist u of u het tweede toilet wilt laten plaatsen. Betalen kan op verschillende manieren:

  • betaling ineens;
  • betaling in termijnen;
  • betaling door middel van huurverhoging.

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis.

Ga ik extra huur betalen als jullie een woningverandering hebben uitgevoerd?

Als u de woningverandering door ons laat uitvoeren, kunt u dat op verschillende manieren betalen. Betalen kan op de volgende manieren:

  • betaling ineens
  • betaling in termijnen
  • betaling door middel van huurverhoging

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis