Kan ik een kopie van mijn huurovereenkomst ontvangen?
Algemeen
Ja dat kan. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.
Hieronder staan de veelgestelde vragen over Mijn Groninger Huis. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsboven of stel uw vraag via het contactformulier.
Ja dat kan. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.
De algemene huurvoorwaarden vindt u op onze website. U krijgt de algemene huurvoorwaarden ook bij het tekenen van de huurovereenkomst.
Mijn Groninger Huis is uw persoonlijke gedeelte van onze website. Na het inloggen kunt u op het klantportaal uw persoonlijke gegevens bekijken. U vindt bijvoorbeeld informatie over de woning die u huurt. Daarnaast kunt u via Mijn Groninger Huis allerlei zaken zelf regelen. Denk hierbij aan uw huur opzeggen, een wijziging van het huurcontract aanvragen en meer.
Mijn Groninger Huis is veilig om te gebruiken. We raden u wel aan om de nieuwste internetbrowser te gebruiken. Ook raden we u aan om een sterk wachtwoord te gebruiken. Hieronder staan een aantal tips voor een goed wachtwoord:
Heeft u een activatiecode ontvangen? Dan kunt u uw account via deze link activeren.
Heeft u nog geen activatiecode ontvangen? Dan kunt u uw de activatiecode hier opvragen. Komt de e-mail niet binnen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Nee, u kunt maar 1 account aanmaken. U kunt wel op hetzelfde account inloggen.
U kunt een activatiecode opvragen via deze link. Krijgt u de e-mail niet binnen? Neem dan contact met ons op via contactformulier.
Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u uw wachtwoord opnieuw aanvragen. Na het invullen van uw gegevens krijgt u een e-mail. Via deze e-mail kunt u een nieuwe wachtwoord instellen. U kunt dit via deze link doen. Komt de e-mail niet binnen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.