Een nieuwe website en een nieuwe jas voor Groninger Huis!

Onze nieuwe website is live! En in een gloednieuw jasje. Want Groninger Huis heeft ook een nieuwe huisstijl. Zo dragen onze vakmannen nieuwe kleding met ons nieuwe logo en rijden we in bussen met nieuwe bestickering. Op de gevel van ons kantoorpand is ons nieuwe logo te zien en we gebruiken nieuw briefpapier en enveloppen. Deze vernieuwing past bij onze professionalisering en verbeterde (online) dienstverlening.

Nieuwe website

Op onze nieuwe website kunnen onze huurders terecht voor informatie over alles wat te maken heeft met wonen. Zij ontvangen voor vrijdag 1 oktober een e-mail of brief met informatie hoe ze een eigen account kunnen aanmaken. Want met een inlog op ‘Mijn Groninger Huis’ kunnen zij zo’n beetje alles online regelen. Over een paar weken is het ook mogelijk om reparatieverzoeken online te regelen.

Zoekt u een Groninger Huis?

Via ‘Ik zoek’ vindt u een overzicht van onze woningen die in de verhuur komen en waarop mensen zich kunnen inschrijven. Ook kunt u rechtstreeks naar de website www.ikzoekeengroningerhuis.nl gaan. Mensen die bij ons staan ingeschreven als woningzoekende krijgen maandag 27 september een e-mail met informatie hoe ze hun gegevens kunnen overzetten van het oude naar het nieuwe systeem. Hiervoor is een aparte inlog nodig. Onder ‘Projecten’ vindt u een overzicht en actuele informatie over onze projecten.

Nieuwe huisstijl

‘De twaalf jaar oude huisstijl was niet meer van deze tijd en het paste ook niet meer bij ons’, vertelt Laura Broekhuizen, directeur-bestuurder van Groninger Huis. ‘Daarom gingen we samen met collega’s, onze huurdersorganisatie en Open Communicatie op zoek naar een nieuwe huisstijl. Adri van onze huurdersorganisatie omschreef dit logo zo treffend. Want ze zei: “In dit logo zie ik een opkomende zon, een warme omgeving van het huis en de ronding voelt als bescherming.” En dat is precies wat wij belangrijk vinden: dat onze huurders prettig bij ons wonen, zich thuis voelen en wij ook oog hebben voor hun omgeving. En met de nieuwe website verbeteren we ook nog eens onze (digitale) dienstverlening. Dus wij kijken met een heel tevreden gevoel naar het resultaat.'